Brugerlåsning:

Brugerlåsning leveres med mulighed for administration af brugernes rettigheder i systemet.

Der er 2 niveauer i rettighederne:

  1. Menu adgang
  2. Data adgang

ad 1.

Menu adgang

er opsætningen af, hvad en bruger har adgang til at bruge i systemet. Hvad kan brugeren oprette, rette, slette eller se?

Brugerlåsning adgang
Bestem hvad bruger har adgang til.

ad 2.

Data adgang

er opsætning af hvilke medarbejdere brugeren har adgang til at administrere.

 

Filter indtastning
Indtast filter på medarbejdere.

 

Man kan for eksempel sætte en begrænsning på hvilken filial en bruger skal administrere og at brugeren ikke har adgang til at rette i lønarter men gerne må se dem:

Alle brugere i systemet kan begrænses på menu og funktionalitets niveau.

Rettelser i systemet logges med brugernavn, klokken og dato, så det efterfølgende er muligt at finde ud af hvem, hvad og hvornår noget er ændret i systemet.

Tilbage til beskrivelse af tidsregistrering.